Aesthetic Experience in Product Design

Consulta en tu librería más cercana

¿No está en tu librería habitual? ¡Dínoslo!

Aesthetic Experience in Product Design

The aesthetic refinement of an industrial product does not merely refer to the care of forms and styles. On the contrary, aesthetics in industrial design goes beyond the study, analysis, and innovation of forms and is fundamentally related to the user’s sensory experience. This experience is given in a set of components: the form, the functionality, the material, the color, the finish, the usability, and the sustainability of the product. The aesthetic experience of industrial design that this book deals with is holistic. Its itinerary starts from defining the concept to the imprint it leaves on our life and environment.

Escritor
Colección
Apuntes
Materia
Arte
Idioma
  • Castellano
EAN
9788431335526
ISBN
978-84-313-3552-6
Depósito legal
NA 1707-2020
Páginas
208
Ancho
14,5 cm
Alto
21,5 cm
Edición
1
Fecha publicación
13-11-2020
Edición en papel
15,00 €

¿Y si te llevas el eBook por 1,99€? Accede a la versión digital al comprar este libro en papel. Podrás utilizar el cupón de descuento impreso en el interior canjeable en nuestra Biblioteca Virtual
También disponible en

Sobre Mei-Hsin Chen (Escritor)

  • Mei-Hsin Chen
    Mei-Hsin Chen (PhD. en Historia del Arte), es actualmente profesora adjunta en la Universidad de Navarra, donde imparte asignaturas como Service Management (módulo de Gestión Empresarial II del Grado en Management Assistants), Style & Enterprise (módulo de Gestión Empresarial IV ... Ver más sobre el autor

Libros relacionados